menü

  • Ana Sayfa
  • Batuşka'nın Hikayesi
  • Müzikli Oyun Grubu
  • Oyun
  • Ruh&Zihin
  • Doğa
  • Ben&Ailem
  • Annelikte Keşkelerim
  • Sağlık
  • Sizin Notunuz
  • Şarkı Köşesi

    7 Aralık 2015 Pazartesi

    HAFTANIN ŞARKISI "ARI MAYA"

    Şarkı not etmeyeli çok oldu. Bu seferki, Birsen Tezer hayranlarına gelsin, beni onun şarkıları ile tanıştıran can arkadaşlarıma... :)

    Tüm o harika şarkılar içerisinden bugün bunu paylaşmak geldi içimden.

    SORMAZLAR MI ADAMA? diyoruz :)




    Arı Maya Şarkısını You tube dan dinlemek için tıklayınız.
    Sözleri ise şöyle :

    Zaten biz çözülmeyen sorunların
    Çıkılması zor yokuşların
    Atamadığımız korkuların
    Yorgunluğunda dinlenen

    Zaten biz umursayanı boş sayan
    Boş kalfasına hoş bakan
    Hayatı satıp satıp
    Sevda ipini bırakan

    Sormazlar mı şu büyük adama
    Bunca erdem var hamurunda
    Yoğrulup hayattan dünyadan
    Neden kaçmak,nereye koşmak
    Duramamak ah içten

    Zaten biz sözleri olanların
    Dile düşen kelamına
    Fikirle düşenin yarasına
    Tuz basmayı kar sayan

    Zaten biz özeli özet
    Pulu mülkü tek roman
    Sofraya güce aç olanın 
    Sırtını sıvazlayan

    Sormazlar mı şu büyük adama
    Bunca erdem var hamurunda
    Yoğrulup hayattan dünyadan
    Neden kaçmak,nereye koşmak
    Duramamak ah içten


    Söz-Müzik: Birsen Tezer




    Not : Blogumda "şarkı köşesi" bölümüm neden var, özelliği nedir?

    Bu bölümde hep olumlu şarkıları paylaşıyorum. 

    Çünkü zihnimizi yönlendirmede çok güçlü araçlardır şarkılar.
    Ne dinlediğimiz bizi şekillendirir.
    Bu konuda zaman zaman yazıyorum. Arama motorundan ulaşabilirsiniz.
    Sevgilerimle
    Burcu Y.

    1 yorum :

    1. bayılrım bu şarkıya bende kemençe çalmaya çalışıyorum yeni nota öğreniyorum ....
      dünya da ve doğada 2 el kompresör ,
      ,ve hava kurutucu konusunda teknoloji çok ilerledi ancak ben gelişen teknolojiden yararlanmak yerine kendim elekronik birşeyler geliştirdim şimdi tanıtım yapmak istemiyorum çünkü çalınabilecek bi proje patent işi bitsin sonra yayınlayacağım ...
      http://www.kompresorservisi.com.tr
      http://www.kompresoralsat.com ; hibrit yöntemi teknolojik yapılar çok etkin , export :) http://www.mikrodew.com

      YanıtlaSil