menü

  • Ana Sayfa
  • Batuşka'nın Hikayesi
  • Müzikli Oyun Grubu
  • Oyun
  • Ruh&Zihin
  • Doğa
  • Ben&Ailem
  • Annelikte Keşkelerim
  • Sağlık
  • Sizin Notunuz
  • Şarkı Köşesi

    10 Mart 2015 Salı

    Neler oluyor?


    Bu sene oldukça yorucu geçiyor, fakat tatlı yorgunluk :) Batuşka etkinlikleri bir yandan, diğer yandan oğlumla ilgilenmek, akşamları yeni projeler hazırlamak... Zaman yönetimi konusunda gerçekten berbatım. Bu  konuda daha iyi olursam, daha rahat üstesinden geleceğim orası kesin, fakat başarmakta zorlandığım bir konu da bu işe.

    Etkinliklerle ilgili iyi bir süreçteyim çok şükür. Beğeniler artıyor, büyük yaş grubu da var küçük de. Sırada, içerik olarak farklı aktiviteleri hayata geçirmek var.

    Bazen geç kaldığımı hissediyorum fakat sonra aynı zamanda oğlumu büyüttüğümü, her şeyin bir zamanı olduğunu düşününce rahatlıyorum. Gerçekten herşey zamanı gelince oluyor zaten.

    Bir arkadaşımın başlattığı, Türkiye'de de temsilcisi olan süper bir anne bebek etkinliğinden bahsetmek istiyorum. Bir sonraki yayında ondan bahsedeyim. İkinci çocuğum olursa kesin düzenli olarak giderim. Tabi olursa...ikinci zor diyenlerdenim şu anda:) Kardeş olması çok önemli bence fakat iki çocuğu aynı anda büyütmek daha da özen ister ve benim gözüm yemiyor :P

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder