menü

  • Ana Sayfa
  • Batuşka'nın Hikayesi
  • Müzikli Oyun Grubu
  • Oyun
  • Ruh&Zihin
  • Doğa
  • Ben&Ailem
  • Annelikte Keşkelerim
  • Sağlık
  • Sizin Notunuz
  • Şarkı Köşesi

    20 Ağustos 2014 Çarşamba

    Yaz biterken...



    Garip bir dönemden geçtim. Elim kolum bağlandı...Oldukça yorgun hissediyorum. Şimdi, yaz biterken, çalışmalara hız kazandırdım. Yorgunluk yine devam fakat tatlı olan cinsinden :)

    Batuşka Müzikli etkinlikleri ile ilgili değişiklikler var. Mekanlar farklı olacak yeni dönem. Talep üzerine, büyük yaş gruplarına da başlıyor olacağım.

    YogaDergisi'de yayınlanıyor yazılarım. Ayrı bir sorumluluk hissediyor, farklı bir titizlik göstermek durumunda kalıyorum artık.

    Çok ama çok çalışmam gerek :)

    Yaz biterken bir burukluk var aynı zamanda. Güneşin tonu bile değişmeye başladı. Her mevsim her hali ile bir başka güzel gerçekten de. Hissetmek, bebeklerimize de hissettirmeye devam etmek lazım. Her yağmur yağdığında, her rüzgar savurduğunda, parktaki çocuk sayısı azalıyor. Tam tersi aslında, sıcakların bunaltıcı etkisinden sıyrılmışsak eğer, daha çok açık havada olmanın tam zamanı demektir!

    Haydi parklara...


    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder