menü

  • Ana Sayfa
  • Batuşka'nın Hikayesi
  • Müzikli Oyun Grubu
  • Oyun
  • Ruh&Zihin
  • Doğa
  • Ben&Ailem
  • Annelikte Keşkelerim
  • Sağlık
  • Sizin Notunuz
  • Şarkı Köşesi

    16 Mart 2014 Pazar

    Müzikli saatler ve ritim yumurtası kazanma şansı !

    Batuşka Müzik'te Kazanma Şansı

         Bugün her açıdan harika bir gün oldu.

    Çok sevgili aile fertlerimizin bir kısmı ile keyifli sohbetler edip, lezzetli yemekler yedik. Oğlum çok uyumluydu, ev dışında faaliyette olmak ona iyi geliyor. Tam bir sokak kuşu zaten orası ayrı:). Diğer yandan, müzik faaliyetleri açısından da çok verimli bir gündü. Ben çok çalıştım ve inançla yola çıktım, ardından, kapılar kendiliğinden açılmaya başladı. Olmaz denilen türden şeyler oldu. Bu evrenin kuralları sevilmeyecek cinsten değil:) Neyse, bu konuya burada takılmak pek iyi olmayacak. Esas bahsetmek istediğim şu :

        BatuşkaHayat Facebook sayfasında yer verdiğim bir çekiliş var ve ilginin bu kadar büyük olması beni çok sevindiriyor. "23 Nisan'a kadar bu hızla devam ederse, bu çekiliş için ayrı bir hoşluk daha düşünmeliyim" diyor içimdeki bir ses:)
    Bebeğinizin, Batuşka'dan ders ve ritim yumurtası kazanma şansını yakalaması için sayfayı beğenip, gönderiyi paylaşıyorsunuz.
    BatuşkaHayat Facebook sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.
    BatuşkaHayat Twitter hesabına erişim ise buradan. :)
    Haydi kolay gelsin.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder